نوآورد، نداي سلامت نوآورد، نداي سلامت .

نوآورد، نداي سلامت

خواص خيار براي پوست

خواص خيار در محو حلقه تيره دور چشم ها
استفاده از خيار باعث مي شود تا حلقه تيره دور چشم ها سريع و راحت تر از بين برود و محو گردد. وجود ميزان زيادي از مواد آنتي اكسيدان و سيليس در خيار، سبب جوان شدن پوست و محو حلقه هاي  تيره دور چشم ها مي شود. براي اين منظور كافي است روي هر چشم تان براي مدت
۲۰ دقيقه يك برش حلقوي خيار قرار دهيد. همچنين مي توانيد دو قطعه دستمال كاغذي تميز را به آب خيار آغشته كرده و براي ۲۰ دقيقه روي چشم هايتان بگذاريد. با اين روش ساده و بي دردسر حلقه هاي تيره دور چشم ها به تدريج محو مي شود.

اگر مي‌خواهيد براي چشم‌هايتان سنگ تمام بگذاريد، از ماسك خيار و گلاب استفاده كنيد. براي تهيه اين ماسك كافي است يك خيار را با پوست يا بدون پوست رنده كرده و آن را درون ۳ تا ۴ قاشق غذاخوري گلاب خالص خيس كنيد. سپس اين تركيب را روي پلك‌ها، اطراف چشم و گودي چشم بگذاريد و اجازه دهيد به‌مدت ۱۵دقيقه به همين صورت بماند. نكته مهم آن است كه خيار را به‌خوبي بشوييد مراقب باشيد پلك‌هايتان به‌خوبي بسته باشد تا آب اين ماسك وارد چشم‌هايتان نشود. سپس اين ماسك را با دستمال مرطوب از روي چشم‌ها برداشته و صورتتان را با آب نسبتا خنك بشوييد.

از بين بردن پف چشم ها
اگر زير چشم هايتان پف كرده است و دنبال روشي براي از بين بردن آنها هستيد خوب است بدانيد كه خيار داراي تاثير گذاري تقريبا فوري بر روي پف هاي زير چشم است. به علت ميزان بالاي آسكوربيك اسيد موجود در خيار، قرار دادن برش هاي حلقوي خيار براي مدت ۲۰ دقيقه در زير چشم و روي پف ها موجب كاهش آب ذخيره شده در پف ها و بهبود پف كردگي زير چشم مي شود.

خواص خيار براي پوست

ناز وب وبسايت نوآورد - زيباشو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۱:۰۲ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :