نوآورد، نداي سلامت نوآورد، نداي سلامت .

نوآورد، نداي سلامت

مي خواهيد با برخي از خواص سيب زميني آشنا شويد؟

ماسك سيب زميني و گلاب
ابتدا يك عدد سيب زميني را رنده كنيد سپس مقداري گلاب به سيب زميني اضافه كنيد و گلاب و سيب زميني را به خوبي باهم مخلوط كنيد تا به شكا خمير در آيند. اگر شما داراي پوست چرب هستيد چند قطره آب ليمو به مخلوط سيب زميني و گلاب اضافه كنيد و اگر داراي پوست خشك هستيد مقداري عسل به مخلوط سيب زميني و گلاب اضافه كنيد
. ماسك سيب زميني و گلاب را بر روي پوست تميز صورت خود به مدت ۱۵ دقيقه قرار دهيد. با استفاده منظم از اين ماسك لكه هاي تيره پوست شما از بين مي روند و پوست سفيد و روشني خواهيد داشت.

مشاهده ادامه اين متن در مقاله «سيب زميني و اين همه خاصيت» امكان پذير است.

منابع مقاله: آرگا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۳:۴۹ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

مي خواهيد با مهمترين خواص زردچوبه آشنا شويد؟

زردچوبه براي كاهش لك و پيس
بيماري ويتيليگو كه در زبان فارسي به آن لك و پيس گفته مي شود، يك مشكل پوستي است كه در آن سلول هاي بافت هاي بدن، رنگدانه هاي طبيعي خود را از دست مي دهند و به اين ترتيب در مناطق در معرض ديد مانند دست ها، صورت، گردن و غيره لكه هاي سفيد رنگي شكل مي گيرد. گاهي اين بيماري روي بافت هاي دهان، حفره هاي بيني، بخش تناسلي و حتي شبكيه ي چشم نيز خود را نشان مي دهد. متاسفانه اين بيماري درمان قطعي ندارد، اما روش هاي درماني براي كاهش علائم آن در پيش گرفته مي شود.

به نيم كيلو زردچوبه، يك چهارم كيلو ريشه زنجبيل و آب 5 عدد ليموترش نياز داريد. تمام تركيبات را داخل ظرف ريخته، مخلوط كنيد و داخل يخچال قرار دهيد. قبل از هر وعده ي غذايي، دو قاشق از اين تركيب پرخاصيت را ميل كنيد. روش ديگر اين است كه دم كرده زردچوبه را تهيه كنيد و به طور مستقيم روي پوست تان قرار دهيد. 

متن كامل اين مقاله در «خواص شگفت انگيز زردچوبه براي سلامتي و پوست» قابل مشاهده است.

منابع مقاله: تبيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۲:۳۸ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

مي خواهيد با مهمترين خواص انار آشنا شويد؟

خواص انار براي كليه ها
دانشمندان اعلام كردند خوردن آب انار فوايد زيادي براي بيماران كليوي و دياليزي دارد
. اين دانشمندان طي نتايج حاصله از تحقيقات خود اعلام كردند احتمال ابتلا به عفونت در بيماران كليوي و بيماران دياليزي كه در هفته چند ليوان آب انار مي‌خورند، كمتر خواهد بود.

تحقيقات نشان مي‌دهد آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در آب انار مي‌تواند آسيب‌هاي سلولي را كه در اثر راديكال‌ هاي آزاد به وجود مي‌آيد كاهش دهد. دانشمندان معتقدند رژيم‌هاي سرشار از آنتي‌اكسيدان‌ها مي‌توانند كمك زيادي به افراد مبتلايان به نارسايي‌هاي كليوي كند. دليل اصلي اين موضوع اين است كه ميزان راديكال‌ هاي آزاد در خون اين بيماران در طي عبور خون از دستگاه‌هاي دياليز افزايش پيدا مي‌كند. اين موضوع مي‌تواند باعث افزايش تورم در بافت‌هاي بدن شود.

براي مشاهده ادامه متن مي توانيد به مقاله «فوايد انار و خواص انار براي سلامتي» مراجعه نماييد.

منبع مقاله: همشهري آنلاين 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۱:۵۶ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

بهترين غذاها براي افزايش توليد اسپرم و تقويت اسپرم و افزايش كيفيت اسپرم

سير
سير يكي از بهترين انتخاب‌هاي غذايي براي افزايش توليد اسپرم‌ها و تقويت اسپرم‌هاي توليدي است. سير كه امروزه به عنوان يك ماده غذايي موثر در روابط جنسي شناخته‌ شده، حاوي سلنيوم است؛ آنتي‌اكسيداني كه براي جنبندگي و تحرك اسپرم‌ها ضروري است. آليسين ديگر تركيب موجود در سير است كه از اسپرم‌ها محافظت كرده و چرخه هورمون‌هاي جنسي در اندام‌هاي جنسي مردان را تقويت مي‌كند.

سير كاهنده فشارخون بالاست و به اين ترتيب نيز روي مويرگ‌ها و انقباض عضلات قلب تاثير مي‌گذارد و باعث انبساط رگ‌هاي موجود در ناحيه‌ي آلت تناسلي مي‌شود.  سير همچنين سرشار از ويتامين B6 است كه نقش موثري در تنظيم هورمون‌ها و تقويت سيستم ايمني بدن دارد.

پس شك نكنيد و اين ماده‌ي غذايي را نيز وارد برنامه‌ي غذايي‌تان بكنيد. براي رسيدن به تأثيرات كمكي سير در اين زمينه شروع مصرف با 1 تا 2 حبه سير در روز مي‌تواند مناسب باشد. براي رفع بوي بد آن نيز مي‌توانيد از جعفري استفاده كنيد. جويدن جعفري بوي سير را كاهش مي‌دهد.

گزيده اي از مقاله جامع «بهترين غذاها براي افزايش توليد  اسپرم و تقويت اسپرم و افزايش كيفيت اسپرم»

منابع مقاله: بيست ستون تبيان ميگنا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۵۰:۵۶ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

خواص كيوي براي پوست + چند ماسك كيوي

كيوي؛ مرطوب‌كننده پوست خشك 

  • ·         يك عدد كيوي
  • ·         يك عدد خيار
  • ·         چند عدد توت فرنگي
  • ·         آرد جو (در صورت نياز)

در هواي سرد هميشه احتمال خشكي پوست را بدهيد، خصوصا اگر در شهري زندگي مي‌كنيد كه آب و هواي خشكي دارد. كيوي را پوست بگيريد و با خيار به خوبي مخلوط كنيد. اگر از فصل تابستان توت فرنگي فريز شده داريد، چند عدد توت فرنگي را هم به اين مخلوط اضافه كنيد. در صورتي كه احساس كرديد مايه شما بيش از اندازه رقيق شده، كمي آرد جو به آن اضافه كنيد و ماسك خميري را 10 دقيقه روي پوست‌تان بگذاريد. ميوه‌ها كارشان را خوب بلدند؛ پوست شما آب‌رساني شده است.

مشاهده متن كامل در مقاله «خواص كيوي براي پوست و ماسك كيوي» امكان پذير است.

منبع مقاله: مجله اينترنتي برترين ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۸:۱۸ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

فوايد عناب

خواص عناب در درمان سرگيجه سرد
كساني‌كه طبع سردي دارند، تعريق سرد دارند، صورت‌شان پرخون نيست و رنگ پريده هستند. افرادي‌كه سرگيجه سرد دارند، بهتر است از معجوني استفاده كنند كه به معجون هفتگانه معروف است و در آن موادي همچون سياه دانه، دارچين، زنجبيل، ميخك، عناب، چاي سبز و هل باد وجود دارد.

براي تهيه اين معجون 25 عدد عناب، 10 عدد هل باد، سه قاشق غذاخوري سياه دانه، سه قاشق غذا خوري ميخك، يك قاشق غذاخوري، چهار تكه دارچين، چهار تكه زنجبيل و يك قاشق غذاخوري چاي سبز را با پنج ليوان آب جوشانده و از اين جوشانده به ميزان يك فنجان به مدت يك هفته، آخر شب‌ها استفاده شود.

متن كامل مقاله در «خواص درماني عناب» قابل مشاهده مي باشد.

منبع مقاله: مجله اينترنتي برترين ها


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۴:۵۹ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

كنگر

كنگر و سرطان روده
كنگر حاوي نوعي كربوهيدرات پيچيده غير قابل هضم به نام اينولين است كه خاصيت مسهلي دارد. اينولين باعث افزايش باكتري هاي مفيد و كاهش باكتري هاي مضر در روده بزرگ شده و در نتيجه به بهبود سلامت روده و كاهش خطر ابتلا به سرطان روده كمك مي كند. بزرگسالان براي بهره گيري از اثرات درماني كنگر مي توانند 4-1 گرم برگ خشك يا خام آن را سه بار در روز مصرف كنند.

متن كامل مقاله در «كنگر و خواص آن»

منابع مقاله: تبيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۳:۵۵ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

تاريخ امروز

امروز چندمه و تاريخ امروز ايران
گاهي براي ما پيش مي آيد كه از خود مي پرسيم امروز چندمه و در صدد بر مي آييم تا تاريخ امروز ايران كه تاريخ رسمي كشور است يا تاريخ ميلادي امروز را بدانيم. مقوله تبديل تاريخ و اطلاع از تاريخ امروز معمولا با هم همراه هستند و با هم مطرح مي شوند و اصولا تبديل تاريخ و تاريخ روز ارتباط نزديكي با هم دارند. بنا بر اهميت موضوع تاريخ امروز و پاسخ به اين سوال رايج كه امروز چندمه بر آن بر آمديم تا با طراحي يك ابزار دقيق و آنلاين پاسخي در خور به سوال بدهيمو در اينجا شما مي توانيد از تاريخ امروز ايران و نيز تاريخ امروز افغانستان و زمان دقيق در ايران و افغانستان اطلاع يابيد.

گزيده اي از مقاله «تاريخ امروز»

منابع مقاله: ويكي پديا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۳:۲۲ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

مي خواهيد مهمترين خواص قهوه را بشناسيد؟

كاهش خطر ابتلا به ديابت
نوشيدن قهوه خطر ابتلا به ديابت را كاهش مي دهد. اما وقتي پاي مزيت هاي سلامت قهوه به ميان مي آيد، زمان نوشيدن آن هم اهميت زيادي پيدا مي كند. تحقيقات صورت گرفته در سال 2006  ميلادي بر روي 29000 زن، نشان داد آن دسته از زن‌هايي كه قهوه‌ي زيادي مي‌نوشند 22 درصد كمتر با احتمال ابتلا به ديابت روبه رو مي‌شوند. در همين سال پژوهش ديگري كه روي 17413 نفر انجام گرفت، حاكي از آن بود كه مصرف حداقل 3 فنجان قهوه در روز، 42 درصد خطر ديابتي شدن را كاهش مي‌دهد
.

در جريان پژوهشي در كشور برزيل، حدود ۷۰ هزار زن كه ديابت نداشتند مورد بررسي قرار گرفتند، آنهايي كه پيش از ظهر بيش از يك فنجان قهوه مي نوشيدند، ۳۴ درصد كمتر از كساني كه اصلا قهوه نمي نوشيدند به ديابت نوع ۲ مبتلا شده بودند. همچنين زناني كه حداقل ۳ فنجان قهوه در روز مي نوشيدند در مقايسه با زناني كه هرگز قهوه نمي نوشيدند، ۲۷ درصد كمتر به بيماري ديابت مبتلا شدند. بدين ترتيب مي توان گفت كه زمان بندي خاص در مصرف قهوه فاكتوري است كه رابطه مستقيمي با تاثير محافظتي آن دارد.

متن كامل مقاله در «فوايد بي نظير قهوه» قابل مشاهده است.

منابع مقاله: تبيان دكتر سلام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۲:۴۶ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع:

مي خواهيد مهمترين خواص شير را بشناسيد

شير و سندرم قاعدگي
نوشيدن شير در بهبود علايم قاعدگي كه با نام سندرم پيش از قاعدگي معروف است، نقش به سزايي دارد. بسياري از خانم ‌ها قبل از دوران قاعدگي دچار نشانه‌هايي از جمله افسردگي، اختلالات خلقي، كمردرد و سردرد مي ‌شوند. اين افراد بايد بدانند كه مصرف شير مي ‌تواند اين نشانه‌ها را تسكين دهد.

اثر شير بر ديابت نوع 2
فرآورده هاي لبني كم چرب داراي شاخص گليسمي پايين مي باشد كه به كنترل سطح قند خون كمك مي كند از اين رو مصرف منظم آنها مي تواند به كاهش خطر ابتلا به ديابت نوع 2 كه يك بيماري شايع در ميان بزرگسالان است، كمك كند. دانشمندان در پژوهشي بر روي بيش از 37000 زن ميانسال دريافتند خطر ابتلا به ديابت نوع 2 در افرادي كه بالاترين مصرف لبنيات را داشته اند كاهش يافته است.

براي مشاهده متن كامل مقاله مي توانيد به «از خواص شير چه مي دانيد؟» مراجعه نماييد.

منبع مقاله: تبيان رژيم سلامتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۱:۴۸ توسط:تيم نويسندگان نوآورد موضوع: